اعزام بیش از 2 هزار دانشجوی جهادی به مناطق محروم خوزستان
کد خبر: 4160169
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

اعزام بیش از 2 هزار دانشجوی جهادی به مناطق محروم خوزستان

فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: در تابستان سال جاری و در قالب اردوهای جهادی بسیج دانشجویی، ۳۵ گروه و بیش از 2 هزار دانشجو جهت محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف به مناطق محروم استان خوزستان اعزام شدند.

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، صادق شاهوارپور، فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تابستان سال جاری و در قالب اردوهای جهادی بسیج دانشجویی، ۳۵ گروه و بیش از 2 هزار دانشجو جهت محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف به مناطق محروم استان خوزستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی شامل ۲۱ گروه برادر و ۱۴ گروه خواهر هستند، گفت: این اردوها در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، پزشکی (شامل؛ عمومی، دندان پزشکی، فیزیوتراپی)، رسانه، روانشناسی، فنی و ... برپا شده‌اند.

شاهوارپور با اشاره به مدت زمان این اردوهای یاد شده گفت: زمان اردوها متغیر و از ۵ تا ۱۰ روز است و بازه اول اردوها در تاریخ ۱۵ تیر تا ۲ مرداد و بازه دوم از ۲۰ مرداد تا ۲ مهر و بازه سوم در ایام اربعین در تاریخ ۲۱ مرداد تا انتهای اربعین برای خدمت رسانی به زوار است.

فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان بیان کرد:  مناطق هدف اردوهای جهادی تابستانه شامل مناطق محروم شمال استان مانند شهرستان رامشیر، باغملک، دزفول، شوشتر، میداوود، مسجد سلیمان، بهبهان، اسلام آباد، جولکی، دره قندی، سر آسیاب، چل سرخ، رامهرمز، ایذه، عقیلی، شهرک مدرس و… است.

انتهای پیام
captcha